Αλλαγή πολιτικής όσον αφορά στην επιλογή των παικτών στα πολλά ριάλιτι που θα βγάλει Acun Medya τη φετινή τηλεοπτική σεζόν στον ΣΚΑΪ αποφασίστηκε πρόσφατα.
Είναι κοινή παραδοχή πως youtubers, influencers και tik tokers δεν «πουλάνε» στην τηλεόραση ως κεντρικοί παρουσιαστές ή πανελίστες. Έχουν γκελ όμως ως συμμετέχοντες στα παιχνίδια.
Ο μεγάλος αριθμός ακολούθων που έχουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φέρνει ένα μέρος του λεγόμενου νεανικού κοινού και στη μικρή οθόνη.
Έτσι τώρα στην Acun Medya στο Μαρούσι έχει ξεκινήσει ένα «σαφάρι» ανεύρεσης φρέσκων προσώπων για τα ριάλιτι προκειμένου αυτά να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών. Και είναι πολλά τα προγράμματα αυτή τη στιγμή που έχουν εκκρεμότητες.
Στην Τουρκία έχουν όλα μεταδοθεί με επιτυχία, το πρόβλημα στην Ελλάδα όμως έχει να κάνει και με το δημογραφικό δηλαδή την εύρεση και επιλογή παικτών από συγκεκριμένα target groups καθώς δεν υπάρχει η πληθώρα επιλογών που δίνεται σε χώρες με πολύ μεγαλύτερο πληθυσμό.
Η φετινή χρονιά είναι κρίσιμη για τη συνεργασία Ατζούν Ιλίτζαλι – ΣΚΑΪ καθώς ο Τούρκος παραγωγός έχει σχεδόν αναλάβει εξ ολοκλήρου το ψυχαγωγικό πρόγραμμα του καναλιού του Φαλήρου.
0 Σχόλια